Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Hello all,

          A trecut si anul acesta destul  repede si mai avem putin si vine si  Craciunul. Avand o familie numeroasa in fiecare an trebuie sa-mi pun mintea la contributie pentru a cumpara cadouri pentru fiecare in parte. Este destul de dificil atunci cand trebuie sa cumperi pentru mai multe persoane si bugetul este destul de redus, insa reusesc de fiecare data  sa duc misiunea pana la capat.
Astazi va voi prezenta cateva idei de cadouri,  care sper sa va inspire si pe voi si sa va ajute cand va duceti la cumparaturi.



Carti 

          Din fericire in ziua de azi sunt inca multi oameni care iubesc cartile si cred ca puteti cumpara o carte si un semn de carte misto si ar iesi un cadou misto. Pe elefant.ro daca urmariti au diverse promotii la carti si semne de carte puteti gasi la Carturesti  (carturesti.ro) sau pe breslo.ro


Ceai 

           Colegii mei imi spun ca ceaiurile sunt numai pentru bolnavi. Ei bine tin sa-i contrazic! Exista atat de multi iubitori de ceai ( me to) si daca ai unul in familie make a try si cumpara un ceai misto. O varietate foarte mare o au cei din Carturesti, unde gasesti ceaiuri pentru toate gusturile . Comercializeaza ceaiuri de la Casa cu Ceai si au multe arome super delicioase.Eu mi-am luat ceaiuri in ton cu iarna si mai de sarbatoare (ceai rosu cu  migdale, portocale cu cioco, martipan). So, puteti combina o punga de ceai cu o cutie speciala pentru acesta si un infuzor. O recomandare pentru infuzoare ar fi aceea de a cumpara astfel de produse facute din silicon, cele din metal ruginesc  la un moment dat . Daca vreti ceaiuri bune la preturi  mici va recomand site-ul lavandiere.ro, unde va puteti inspira si pentru alte cadouri.






Make up si produse de ingrijire personala.

          Gama este foarte variata aici in functie de bugetul vostru, astfel exista variantele de drugstore cu diverse produse combinate , puteti cumpara o paleta de make up si pensule sau puteti sa va duceti in Sephora (sephora.ro), Douglas(douglas.ro) sau  Marionaud(marionaud.ro) si aveti posibilitati nelimitate . Recunosc ca eu sunt fan Sephora si editia lor de anul asta de Craciun e super misto si am vazut multe combinatii super.. La cele de ingrijire personala sunt de asemenea multe variante misto si le puteti gasi la Oriflame, Avon, Yves Roche si in hypermarket-uri, etc . Eu de exemplu mi-am luat un set super misto pentru spa facial de la Oriflame si vreau sa va spun ca este foarte misto si este doar 30 de ron  si de asemenea am primit un super set de la Sephora cu gel de dus, crema de corp, bufnita( termofor) si spray de corp care sunt adorabile si sigura ca ar prinde super bine ca  si cadou. Check it out :






Articole vestimentare 

         Cand ma refer la articole vestimentare ma gandesc la fulare, caciuli, manusi si  pulovere pufoase. Poate parea banal, insa consider ca reprezinta un cadou foarte util si care va fi folosit cu siguranta. Am vazut atat de multe seturi dragute in Pepco , C &A , H@M etc doar sa cautati modelul ideal. Puteti face combinatii diverse si sigur o sa iasa ceva dragut.


Produse It

         Daca aveti un iubit ce este pasionat de gaming ii puteti cumpara o pereche de casti, o tastatura , un joc pe ps4 sau xbox si de ce nu o prelungire a unui joc online.



Astea sunt ideile mele, astept si din partea voastra propuneri pentru a ne inspira unii de la altii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.