Supa cu taitei si legume in stilul Ramen

Hello all,

Imi doream  de foarte mult timp sa mananc supa Ramen si cum imi place sa experimentez in bucatarie, am zis sa incerc sa gates;c si aceasta supa. Am mentionat si in titlu ca este in stilul  ''Ramen'. De ce zic asta ? Pentru ca aceasta supa traditionala din Japonia are ca si baza supa din oase de porc , si cum eu nu mi-am dorit sa stau sa fierb la oasele de porc jumatate de zi, am ales o varianta mai usoara si cu un timp redus de gatire.

Ingrediente :

  • 4,5 l de apa;
  •  6 cuburi maggie supa de  pui;
  • 4 morcovi;
  • 2 cepe ;
  • 500 de gr de ciuperci;
  • 50-100 gr de ghimbir;
  • 500 de gr carne de vita;
  • sos de soia;
  • oua
  • taitei de orez
  • ceapa verde
Mod de preparare :

  •  Se pune apa la fiert impreuna cu cele 6 cuburi de maggie, morcovi, cepe, ghimbir si ciuperci si se lasa la fiert aproximativ 1h. Dupa preferinta, ciupercile le puteti taia in felii subtiri sau le puteti lasa intregi.
  • In acelasi timp punem si taiteii de orez la fier intr-o alta oala, ii lasam la fiert aproximativ 5 minute si dupa ii lasam la scurs
  • Carnea de vita o feliam in felii subtiri si o punem la macerat, cat timp fierbe supa, in sos de soia amestecat cu ulei de masline.
  • Punem ouale la fiert, dupa ce le fierbem le decojim si le punem si pe ele in sos de soia . 
  • Dupa ce este gata supa , scoatem ceapa si morcovii. Ceapa o aruncam si morcovii ii taiem rondele si ii punem inapoi in supa. 
  • Carnea de vita o vom pune pe gratar, si o vom praji maxim 1 minut .
  • Pentru a obtine rezultatul final, vom adauga intr-o farfurie supa , peste care vom pune taiteii( cantitatea pe care vreti sa o puneti, tine strict de voi ), taiem un ou in doua si il adaugam in supa, adaugam si cateva feliute de vita si pentru a-i oferi un gust fresh, taiem ceapa verde si si o punem peste toate ingredientele.
Rezultatul final il puteti gasi mai jos , a iesit super delicioasa si a fost super consistenta. Data viitoare voi incerca sa fac reteta traditionala. De mentionat faptul ca puteti adauga si alte legume, tine de preferintele fiecaruia.. 

Este posibil ca imaginea să conţină: mâncare

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.