Kit-ul de vacanta de la Sensiblu

Cand mergem in vacanta avem nevoie de anumite produse ce ne sunt indispensabile. Cei de la Buzzstore in colaborare cu Sensiblu au creat un pachet cu produse ce musai trebuie sa le ai atunci cand calatoresti. Am primit si eu acest kit si sincer produsele sunt utile indiferent de situatie. Kit-ul contine: un sampon uscat Batiste, o crema cu protectie solara de la L'erbolario, un deodorant cu rodie de la Dr. Organic si un spray anti repelent de la Dr hart.

Produsul meu favorit din acest chit este si va ramane samponul uscat de la Batiste. Cu aceat produs am o relatie de cativa ani de zile si nu m-a dezamagit pana acum. Il car dupa mine mereu, la munca, cand ies in parc, cand ies cu fetele si tot asa. De obicei il folosesc cand sunt pe fuga si pur si simplu nu am chef sa ma spal pe cap, il aplic si in 30 de secunde parul meu are un aspect de proaspat spalat. Cu siguranta nu inlocuieste clasicul sampon, insa este recomandat sa-l folositi intre doua spalari. Avand parul foarte gras la doua zile trebuie sa mi-l spal, insa cu Batiste reusesc sa ma spal o data la trei zile .  Acest produs se gaseste in foarte multe variante si se adreseaza tuturo tipurilor de par.


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.


Un produs care m-a surprins placut este deodorantul de la Dr. Organic, dupa cum ii spune si numele este creat din 70 % ingrediente organice. Am fost usor reticenta si nu am crezut ca o sa ma ajute foarte mult. Pana acum am incercat un deodorant din alaun care m-a dezamagit complet, insa acesta este super bun, rezista bine pe tot parcursul zilei , are un miros placut si nu te lasa la greu .



Este posibil ca imaginea să conţină: băutură


Lotiunea de protectie solara este un produs ce trebuie sa-l folosim pe tot parcursul anului indiferent de anotimp. Aceasta lotiune de la L'erbolario are spf 30 si are in componenta sa ulei de morcov.Protejeaza foarte bine, hidrateaza si intra foarte repede in piele.


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.


Spray-ul repelent de Dr. Hart este foarte misto si m-a ajutat mult de tot vara aceasta. De cate ori m-am dus la tara la folosit si tantarii nu m-au mai atacat . Are timp de actiune 6-8 ore si este recomandat si celor mici,



Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.


Experienta cu acest kit a fost una tare misto si cei de la Sensiblu au fost tare inspirati, Cele patru produse sunt ideale pentru calatorii si sunt bune de luat si in avion avand maxim 100 de ml fiecare, Daca ii ai pe acesti patru muschetari esti protejat de toate cele .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.