Produsele mele favorite de skin care din 2019



Hello girls,

Este prima oara cand scriu un articol despre skin care, nu de alta, dar va pot comunica ca in 2019 am pus mai mult accent pe acest lucru. In trecut consideram ca este suficient sa ma spal pe fata si sa ma dau cu o crema. Insa  cu trecerea timpului si cu ocazia implinirii varstei de 30 de ani mi-am dat seama ca trebuie sa acord o mai mare atentie tenului meu . M-am informat, m-am documentat, am testat si am ajuns la un mix perfect.  Tenul meu arata mai bine ca niciodata si sunt super incantata.  Mai jos o sa va arat produsele pe care le-am descoperit, ce beneficii au si cum le folosesc in rutina mea de skincare. Tin sa mentionez inca de la inceputul postarii ca exista posibilitatea ca aceste produse sa nu se potriveasca tuturor, fiind un articol prezentat din punctul meu de vedere, in urma utilizarii acestor produse.





2019 a inceput cu o crema hidratanta careia nu-i dadeam nici o sansa dar am zis ca nu am nimic de pierdut daca o incerc. Este o crema de la Oriflame cu miere si ulei de migdale. Mi-am luat-o in ianuarie in ideea de avea o crema mai hidratanta pentru iarna. A facut minuni pentru tenul meu la momentul respectiv si a ramas cu mine din acel moment. Pretul ei intreg este de 25 de lei si cand sunt reduceri o puteti gasi si  la 10 lei.  O folosesc mai intens in lunile mai friguroase si seara atunci cand simt ca am tenul super deshidrat. Super hidrateaza si tenul meu este foate fericit. 
Cremă de faţă protectoare cu ceară de albine şi ulei de migdale Love Nature


O alta crema de fata foarte buna pe care mi-am dorit-o a fost booster-ul de la Vichy, Mineralia 89. Practic este apa termala in forma de gel, ce are in componenta sa si acid hialuronic. Acest gel ajuta foarte mult la hidratarea tenului si de asemenea reprezinta o baza buna de machiaj. Dupa cum spun si cei de la Vichy,   trei picaturi sunt suficiente pentru aplicarea acestuia pe tot tenul. Booster-ul il folosesc mai mult spre sfarsitul primaverii si pe tot parcursul verii. E ceea ce trebuie, intra repede in piele, hidrateaza si tenul arata mult mai bine.  Il gasiti  la un pret mai avantajos in farmacia Tei, unde costa in jur de 81 de ron . 
Image result for mineralia 89




La momentul la care am cumparat booster-ul, am prins o promotie chiar  foarte ok si am primit cadou un lapte demachiant, Purete Thermal 3 in 1. Nu sunt un mare fan al laptelui demachiant, pentru ca de cele mai multe ori folosesc apa micelara, insa acest produs e total diferit. E un produs foarte bun, care demachiaza foarte bine Mai mult decat atat iti lasa tenul foarte fin. In varianta de 200 de ml pe care o detin si eu, il puteti gasi la un pret de aproximativ 40 de ron in Farmacia Tei sau aveti noroc si-l achizitionati la set.


Image result for lapte demachiant vichy

Urmatorul produs care m-a ajutat extraordinar de mult, este gelul de curatare de la Cerave. Este nelipsit din rutina mea si suntem prieteni de un an de zile. Pana am ajuns la Cerave, am incercat mai multe geluri de curatare( La Roche Posay, Avene, Bioderma), erau produse ce functionau un timp si dupa nu-si mai faceau treaba si tenul meu riposta prin acnee, multa acnee. Cerave-ul in schimb nu m-a dezamagit pana acum si  ceea ce imi place super mult la el este faptul ca nu are miros, nu ma ustura ochii de la el , curata bine tenul , are un pret foarte bun si accesibil si il poti gasi in mai multe variante. Este foarte important sa alegeti gelul corespunzator tipulul vostru de ten.


Image result for cerave
Daca tot am ajuns la demachiere, am si o apa micelara preferata. Initial mi-am cumparat-o sa mai testez ceva pentru ca eram vesnic nemultumita de fiecare apa testata. Mereu le gaseam un minus, ba ca ramane rimel pe gene, ba ca ma ustura, ba ca imi lasa pielea uleioasa etc. Ei bine, Dermedic Hidrain Hialuro,  este apa micelara ideala, atat pentru persoanele cu tenul sensibil, cat si pentru restul tipurilor de ten. Nu are alcool in ea, curata foarte bine rimmelul, nefiind necesar sa mai revii, are un pret mai mult decat decent si il puteti gasi in cantitati diferite, astfel aveti posibilitatea de a testa produsul.Varianta de 100 ml costa 8,5 ron, un pret destul de decent. Ingrediente active: apă termală, acid hialuronic, Hydroveg VV, glicerină, alantoină, uree.
Image result for dermedic apa micelara
O data cu venirea verii, am zis ca este necesar sa-mi iau o crema cu spf si fiind curioasa de modul in care actioneaza am ales crema de fata cu spf  din gama Optimals de la Oriflame. Si-a facut super bine treaba si m-a protejat pe tot parcursul verii.  Intra usor in piele, nu lasa pielea unsuroasa si este buna si ca baza de machiaj. La momentul respectiv am achizitionat-o cu 20 de ron la reduceri, insa o puteti gasi acum pe site la un pret de 39,90 RON.
Loţiune multi-protectoare de zi FPS 30 pentru toate tipurile de ten Optimals
Urmatorul produs pe care l-am descoperit este minunatul Cicapair de la Dr. Jart. Am impresia ca am descoperit o comoara cu aur si de cand am inceput sa-l folosesc tenul meu arata atat de bine, uneori nu mai este necesar sa folosesc fond de ten ceea ce este absolut minunat. Ce face acest produs ? In primul rand ajuta la corectarea rosetii pielii ,protejeaza foarte bine tenul de factorii ce o pot agresa, prtevine acneea si de asemenea cand ai probleme cu acneea cosurile trec mult mai repede. Ca sa obtineti rezultate optime e recomandat sa aplicati si niacinamide inainte. Impreuna fac super echipa si tenul e de nerecunoscut. Produsul il puteti gasi pe mai multe site-uri,insa eu cel mai bun pret l-am gasit la Sephora.Exista varianta mini de 15 ml care costa 64 de ron si varianta mare de 50 de ml ce costa 188 de ron. Am uitat sa va spun ca aceasta crema  are si spf 30. Recomandarea mea este aceea de a achizitiona varianta mini prima oara ca sa vedeti daca va intelegeti bine cu produsul. Varianta mini ma tine 2 luni, deci isi merita banii 100% .



Image result for cicapair


 Acidul Hyalurionic l-am primit cadou de la o prietena si inca din prima clipa in care l-am folosit am fost multumita de rezultate. In general il folosesc seara, dupa ce ma demachiez si toate cele. Am vazut ca actioneaza mai bine daca-l aplici pe tenul usor ud , lucru pe care il fac folosindu-ma de apa termala. Tenul meu ramane fin si hidratat. Foarte important ca dupa aplicarea acidului, sa aplicati si o crema hidrantanta. Pretul cel mai mic il gasiti la Farmacia Tei, costa 33 de ron. 



product-image



 Niacinimidele de la The Ordinary m-au ajutat foarte mult , il aplic fie  dimineata, fie  seara.  E un produs foarte bun care mi-a imbunatatit aspectul tenului considerabil. Face echipa buna cu Cicapair . Mai mult decat atat cand imi apare cate un cos in doua trei zile dispare. Foarte important, daca il aplicati ziua, e musai sa aplicati SPF dupa. Pe langa asta nu trebuie folosit impreuna cu Vitamina C. In cazul in care folositi cele doua produse , unul aplicati seara si unul dimineata. Pretul cel mai mic 28,5 RON si il puteti achizitiona din Farmacia Tei. Daca nu aveti timp sa va duceti in farmacie, acesta este disponibil si in Douglas.





Image result for niacinamide the ordinary





N-am folosit scrub de buze pana acum, insa am primit minunatia asta cadou si m-am indragostit. Dupa prima utilizare, imi venea sa ma pup singura, pentru ca buzele mele erau foarte fine. Ceea ce este foarte important de mentionat este faptul ca produsul este 100 % vegan, nu contine silicon si ulei de minerale.
SCRUB PENTRU BUZE DELICIOS  - DULCEATA DE SMOCHINE

Am vazut o gramada de feedback-uri legate de produsele de la Pixi si ma batea gandul sa-mi cumpar. In decembrie a fost ziua mea si am primit o cutiuta cu trei minni lotiuni tonice, astfel am avut posibilitatea de a le testa pe toate. Toate sunt ok, insa cel mai mult mi-a placut toner-ul pentru iluminare cu vitamina C. Aceasta lotiune ofera luminozitate, protejeaza si efoliaza pielea. Formulata pe baza de vitamina C cu un puternic efect antioxidant, favorizeaza productia de colagen, iar mixul de salcie si extractul de fructe contribuie la exfolierea delicata a pielii. Mai mult decat atat nu contine alcool.

Vitamin C Tonic Brightening Toner Lotiune tonica pentru luminozitate 100 ml
Acestea produsele care ma ajuta pe mine sa am un ten ok. Voi aveti o rutina de skin care ? Daca da , ce produse folositi ?  Un lucru foarte important de care sa tineti cont inainte de achizitionarea  produselor  pentru ingrijirea tenului este acela de a va informa in ceea ce priveste ingredientele si modul de utilizare. 

Take care of your skin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.