Frumusetea incepe din interior

Hello all,

Astazi vreau sa va povestesc despre experienta mea de testare cu noul produs de la Doppel Herz : Kollagen Beauty. M-am decis sa testez acest produs pentru ca pana la aceasta varsta nu am folosit produse de acest gen  si eram tare curioasa daca functioneaza.  
Citind  lista de ingrediente mi-am spus ca nu am nimic de pierdut si uite asa am inceput testarea la inceputul lunii Mai. 
Produsul vine in cutie, cutie ce contine 30 de doze. Este sub  forma lichida si are un gust placut de litchi si pepene galben. Fiind repartizat in unidoze de plastic il puteti lua in orice parte a zilei fara griji, fie ca esti la birou, acasa sau la suc cu prietenele tale. 

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Ce promite produsul celor de la Doppel Herz ?

  • o elasticitate mult mai mare la nivelul pielii si implicit reducerea ridurilor si a linilor fine;
  • unghii mai puternice,
  • un par cu aspect mult mai sanatos .
Ce efecte a avut produsul asupra mea? 
 
Dupa cum spun si ei, rezultatele se vad la aproape  4 saptamani din momentul utilizarii. 
Dupa aproximativ trei saptamani , in cazul meu, unghiile mele cele moi au devenit mai puternice si astfel am reusit sa le las mai lungi ( incantare maxima) si parul meu nu mai cade "cu tona"  si se prezinta mult mai bine . 
In ceea ce priveste tenul, nu pot spune ca am foarte multe riduri si astfel din acest punct de vedere nu am observat vreo schimbare, insa va pot confirma ca am un ten mult mai luminos. 

Cum am obtinut aceste rezultate ?

Kollagen Beauty are in componenta ca si element de baza colagenul care asociat cu un mix de vitamine reuseste sa ofere rezultatele dorite. 

Mai exact produsul contine : 
  • peptide de colagen  ce ajuta la cresterea elasticitatii pielii,
  • vitamina C, care  contribuie la formarea naturala a colagenului,
  • vitamina A, Biotina si Zincul ce  mentin sanatatea pielii
  • cuprul ajuta la pigmentarea normala a pielii
  • vitamina E, ajuta la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ
  • fructele de acai au rol antioxidant, neutralizand radicalii liberi.
Un lucru foarte important de mentionat, este acela ca trebuie sa avem grija si de interiorul nostru, si aici nu ma refer doar in a utiliza acest produs cat si de a avea un stil de viata cat mai sanatos. Aici ma refer la miscare, alimentatie si odihna. Daca suntem sanatosi pe interior cu siguranta si exteriorul nostru va arata mult mai bine . 

In ceea ce priveste produsul , rezultatele au fost unele neasteptate si daca sunteti curioase il puteti incerca.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.