Efort redus rezultate pe masura

 Hello all,


Am primit spre testare, noul detergent de vase Fairy Max Power. Primul lucru care mi-a atras atentia la el, este acela ca sticla este cu susul in jos. Da, da, ati auzit bine, sticla este cu susul in jos.

Si chiar conteaza acest aspect ? ( asta m-am intrebat si eu initial).

Da, conteaza si ajuta chiar foarte mult. 

In primul rand eliminam risipa, astfel nici macar un strop de detergent nu este pierdut, ceea ce inseamna ca folosim produsul 100 % si nu pierdem nimic din continut.

In al doilea rand, ambalajul este creat de asa natura, incat sa-ti usureze munca. Este usor de manevrat si dozarea se face rapid si exact cat trebuie,

In al treilea rand, oricat te-ai chinui, nu curge produs din sticla, atunci cand nu folosim detergentul. La revedere risipa!

Trecand mai departe , vreau sa vorbim putin si despre produs  in sine. Detergentul vine in trei variante de arome: lamaie, rodie si arbore de ceai. Primul lucru pe  care l-am observat la acest produs, este acela ca face foarte multa spuma si are un miros tare placut. Pe langa asta spala foarte bine, chiar si in cele mai incomfortabile situatii: precum spalarea unui gratar. Favoritul meu, dintre cele trei, este cel cu arbore de ceai, recunosc m-a cucerit mirosul :) . 

Concluzionand cele spuse mai sus, este un produs care isi face treaba cum trebuie, e usor de folosit si miroase si bine. Merita 100% sa-l achizitionati si sa-l incercati.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.