Top 5 rujuri rezistente

Hello girls,

           Cu toate ne dorim sa aratam mereu bine si rujul este un element esential ce ne defineste look-ul. Pentru mine un ruj perfect, este acel ruj care rezista pe parcursul zilei cat mai mult, are o culoare placuta, e usor de aplicat si are un pret ok . Mai jos o sa va prezint top 5 rujuri preferate de mine .

1. Sephora Lip Stain 01  

           Este rujul de care nu ma pot dezlipi, favoritul meu este nuanta 01! Este un rosu clasic mat ce rezista foarte bine pe buze, are o textura usoara , nu se simte pe buze si este super pigmentat, o singura aplicare este suficienta si nu trebuie sa revii. Rezista destul de bine la transfer si in general undeva la sfarsitul zilei revin cu un mic retus( facand exceptie zilele in care mananc lucruri mai grase) . Eu am trei nuante din aceasta gama mai exact 01, 19 si 22. Este 60 de RON si il gasiti in magazinele Sephora sau la ei pe site. Pe mine ma tine un an un astfel de ruj si chiar este o investitie.Rujul il puteti gasi atat in magazinele Sephora, cat si pe site-ul lor. Check it out here :https://www.sephora.ro/machiaj/buze/ruj/cream-lip-stain-ruj-de-buze-lichid-01-always-red-206220.html




2.Rujul mat de la Melkior Matte Stain

           Este si el foarte rezistent si are o textura destul de ok . Are o pensula usor curbata dar te ajuta foarte mult la aplicare. Rezista destul de ok pe parcusul zilei si  nu este lipicios. Ce nu-mi place la el, este faptul ca se usuca foarte repede si este un pic mai greu sa-l retusezi . Eu am doua nuante achizitionate  o nuanta mai deschisa pentru vara 12702 JOY si un rosu minunat 12700. Pretul lui este de 50 de ron ,insa daca asteptati e posibil sa-l luati la oferta cum l-am luat si eu 1+1 gratis .https://www.melkior.ro/ruj-lichid-mat-7ml_p6145




3. Rujul Mat de la L.A.Girl Matte Pigment Gloss
          Este rezistent, usor lipicios,insa rezista foarte bine la transfer si aplicatorul este ok. Singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca atunci cand reaplici nu se mai vede la fel de bine ca la prima aplicare, In momentul acesta  il gasiti pe siteul Inspiread Beauty si este la reduceri avand un pret de 17  RON , check it out: https://www.inspiredbeauty.ro/produse/make-up/buze/l-a-girl-usa-matte-pigment-gloss/



4. Rujul Lipstories de la Sephora 

          Primul lucru care mi-a placut la aceste rujuri, este ambalajul . Fiecare nuanta spune o poveste si le puteti gasi atat in variante mate cat si lucioase. Eu sunt fan rujuri  mate si am doua nuante super misto: 25 - First Class si 20  Buzz Me. Recunosc ca le-am luat pentru ambalaj, insa surpriza mea a fost atunci cand le-am aplicat si au rezistat destul de mult. Nu sunt rezistente la transfer, insa sunt super cremoase , au o textura lejera si se aplica foarte usor. Le gasiti in magazinele fizice Sephora, cat si in online : https://www.sephora.ro/machiaj/buze/ruj/lipstories-lipstick-ruj-de-buze-25-first-class-matte-370782 Il gasiti la 45 de ron, insa consider ca este un pret rezonabil .




5 Rujul Mat  de la Avon MARK Liquid  Lip Laquer Matte

           Are o textura cremoasa, se aplica super usor , rezista destul de mult pe buze insa din pacate nu e rezistent la transfer, nu usuca buzele si il gasiti la preturi destul de avantajoase . Cand l-am achizitionat eu cred ca am dat in jur 20 de lei pe el . Inca un lucru pe care vreau sa-l mentionez, este acela ca nuantele din catalog, nu prea au legatura cu realitatea si recomandarea mea ar fi sa va uitati la cateva swatch-uri inainte de a cumpara rujul. Eu am nuanta Nude Vibes si in catalog parea un roz mai potolit,insa in realitate este un pic mai aprins. 





Voi ce preferate aveti ? Astept si recomandarile voastre !










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.