Gerovital brand 100% romanesc, Gerovital plant, gama cu 96 % ingrediente naturale

Hello all,


Am fost tare bucuroasa cand am primit mailul celor de la Buzz Store in care mi-au comunicat ca voi testa noua gama de la Farmec, Gerovital Plant.

Experienta testarii a inceput din momentul in care am intrat in magazinul Gerovital din centrul Vechi de pe strada Smardan. Atmosfera super placuta, produsele aranjate foarte ok pe raft si o domnisoara tare draguta in receptie. In momentul in care eu am intrat in magazin, domnisoara vanzatoare vorbea cu o clienta, si am apreciat modul sau de abordare si placerea de a vorbi despre produsele companiei. Am primit kit-ul de testare si am plecat acasa. 

M-am bucurat ca un copil mic de Craciun cand am scos produsele si am fost super incantata.  Produsele din aceasta gama  conțin Complexul Poliplant Microbiom Protect, acest complex ajutand  la restabilirea și menținerea echilibrului microbiomului pielii, respectand identitatea unica a acestuia și funcția lui majoră de protejare a pielii.

Microbiomul este unic si specific fiecarui individ, este esential pentru buna functionare metabolica a pielii. Este format din totalitatea bacteriilor bune si rele de pe suprafata pielii.Echilibrul microbiomului are rol in cresterea imunitatii si protejeaza organismul impotriva bacteriilor daunatoare, astfel pielea este mai sanatoasa, capabila sa se regenereze.


Practic am primit o mica parte a unei rutine de skin care. Avand deja o rutina  m-am hotarat sa introduc treptat acest produse ca sa vad daca reactioneaza bine cu tenul meu.




Primul produs introdus, a fost apa micelara. Era o zi in care ma machiasem destul de mult si chiar eram curioasa daca face fata machiajului. Ei bine, suprinzator, a trecut testul cu brio. Ce pot sa va spun este ca are un miros placut, nu mi-a iritat pielea si a demachiat-o super bine. Lasa tenul curat si nu am simit nevoia sa ma clatesc dupa. Produsul vine in doua variante, o varianta de 150 de ml si o varianta mai mare de 400 de ml .



Al doilea produs introdus il reprezinta Booster-ul de vitalitare, pe care l-am aplicat in fiecare seara, dupa aplicarea Niacinamidelor. Booster-ul vine dozat in 10 fiole, intra foarte repede in piele iar efectul este unul pe care mi-l doream dar nu ma asteptam sa-l obtin din partea acestui ser.  

Tenul ramane foarte fin si mai mult decat atat, a doua zi cand ma trezesc tenul este neschimbat. Dupa folosirea celor 10 fiole, tenul  are un aspect mai luminos si mai revitalizat.



Al treilea a produs, crema hidranta de zi, este ok, o folosesc dimineata inainte de aplicarea machiajului  si face echipa buna cu fondul de ten, nu mi se scamoseaza tenul, cum am patit cu multe alte creme. Are o textura usoara, hidrateaza super bine, intra usor in piele, tenul meu arata mult mai fresh.



Voi ati incercat  aceasta gama ?


P.S. Cei de la Farmec au Black Friday la ei pe site pana maine, daca sunteti curioase take a look si spor la cumparaturi. Mai multe informatii gasiti pe siteul www,farmec,ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.