Persil Disc 4 in 1 sau cum sa economisesti timp, produs si spatiu

Hello all,

Voi ati incercat pernutele cu detergent ?

Eu pana acum nu am facut acest lucru, pentru ca am auzit diverse pareri despre pernutele cu detergent si am ezita putin. Mai exact multe persoane imi spuneau ca nu se dizolva partea de plastic, ca nu spala bine si ca trebuie sa pui 2 pernute , ba chiar 3, ca nu persista mirosul etc. Cand am vazut campania pe Buzz Store am zis sa ma inscriu, pentru ca nu am nimic de pierdut, macar imi pot da seama daca se merita sau nu sa schimb detergentul. Fiind fan Persil, am zis ca exista o sansa sa fie produse ok. Dupa cateva spalari va pot spune ca sunt foarte multumita si ma declar fan al acestui produs. De ce ma atrag si de ce sunt asa incantata de aceste pernute ?

Un prim aspect este acela ca am spus la revedere "cantaritului din ochi" al detergentului. De fiecare data cand spalam rufe nu mi se parea suficient un capacel si astfel mai adaugam inca un capac, un capac jumate, astfel foloseam foarte mult produs, O pernuta de la Persil o poti folosi pentru 5,5 kg de haine ceea ce este super ok, Facem economie, evitam supradozarea si mai mult decat atat produsul vine intr-o cutie de mica si astfel economisim si spatiu in dulap.


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.




A doua caracteristica importanta este aceea ca pernutele curata foarte bine hainele. Care este secretul? Ei bine, pernuta este impartita in patru compartimente si fiecare compartiment in parte contine detergent. O data dizolvata pernuta, detergentul actioneaza in profunzime si iti lasa hainele curate. Foarte important de mentionat este faptul ca se dizolva tot plasticul .

Pe langa cele mentionate mai sus, hainele capata un miros foarte misto care persista. Detergentul se poate gasi in magazine in doua variante : Persil Disc 4 in 1 pentru haine colorate, Persil Discs 4 in 1 pentru haine albe.


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.




Voi ati incercat acest produs, v-a placut ?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.