Cartile mele favorite din 2020(Part 1 )



Hello all, 

Fiind o perioada in care ne petrecem mai mult timp in casa, eu consider ca este momentul sa citim mai mult. Anul acesta mi-am propus sa citesc mai multe carti si pana in acest moment consider ca am reusit sa ma tin de acest obicei. De asemenea mi-am propus ca atunci cand citesc o carte si imi place foarte mult sa dau de veste mai departe. Mai jos o sa va prezint trei carti care mie mi-au placut tare mult pana in acest moment si va recomand si voua sa le cititi : 

Eu sunt Malala

BooksterO carte care m-a impresionat foarte mult si mi-a dat fiori pe sira spinarii. Este o carte despre viata Malalei si despre lupta ei pentru drepturile femeilor si sacrificile pe care aceasta le-a facut pentru ca fetele si femeile din tara ei sa aiba mai multe drepturi, in special dreptul la educatie. Cartea incepe prin relatarea faptului ca Malala a fost impuscata la un moment dat in cap de catre talibani , pentru ca era prea "indrazneata" in tara ei si prea vocala invocand dreptul la educatia al femeilor. Va las pe voi sa descoperiti restul povestii.


Puterea obisnuintei

The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and BusinessO carte despre dezvoltare personala, despre cum poti sa te autoeduci, sa-ti creezi anumite deprinderi si ce sta la baza acestora. Recunosc ca am incercat sa citesc multe carti despre dezvoltare personala si dupa cel mult 50 de pagini renuntam, principalul motiv fiind acela ca aceeasi idee se repeta intr-o alta forma si ma plictisea. Cartea asta este prima de acest gen pe care reusesc sa o termin de citit si mi-a placut super mult. O carte foarte documentata, ce vine cu multe exemple reale si din care chiar poti invata multe lucruri pe care le poti pune in practica. Am imprumutat-o de la Bookster insa cu prima ocazie o voi cumpara, pentru ca mi-o doresc in biblioteca pentru a o reciti si pentru a-mi insemna anumite idei.


Open -Andre Agassi

BooksterO  autobiografie care m-a facut sa las cu greu cartea din mana. Nu sunt fan tenis, nu sunt fan Andre Agassi, insa am citit multe recenzii despre aceasta carte si mi-am propus sa o citesc. Felul in care a fost scrisa cartea mi-a transmis o stare greu de explicat in cuvinte. M-a tinut tot timpul in alerta si am trait fiecare moment din viata lui Agassi impreuna cu el. Este foarte interesant sa observi si din culise ce se intampla in viata unui sportiv, cum un parinte obsedat de tenis te obliga sa faci ceva ce nu-ti doresti, cum ajungi un sportiv de cariera si totusi urasti ceea ce faci. 


Astept recomandari si din partea voastra si daca reusiti sa cititi cartile de mai sus va astept cu un feedback.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.