Podcasturi numai bune de urmarit

Sunt fan podcasturi si ma ajuta sa-mi termin treburile casnice cu bine ori de cate ori este nevoie.

Imi place sa rad, imi place sa plang , imi place sa invat lucruri interesante si noi si de asemenea imi place sa ma relaxez

Fiecare dintre recomandarile de mai jos ma ajuta sa obtin cele mentionate mai sus. O sa fac o scurta prezentare a podcasturilor mele favorite si va las pe voi sa le descoperiti.

Aproximativ discutii cu Gojira

Este the best podcast pe care l-am descoperit lately. Daca vreti sa aflati multe lucruri misto, il recomand cu toata increderea. Printre invitatii lui Gojira au fost : Delia, Micutzu, Catalin Oprisan, Smiley, Costel, Simion Bogdan Mihai si multi altii.

Este musai sa-i dati o sansa. 

1.       S-a si ras ( Mincu, Maria, Banciu)

Alexandru Minculescu, Maria Popovici si Alexandru Banciu sunt trei stand-up comedians care imi sunt tare dragi. Sunt foarte talentati, sinceri si amuzanti. Podcastul lor este o combinatie de lucruri amuzante cu lucruri serioase.

Au invitati misto si va asigur ca nu sa va plictisiti de ei si sigur o sa aflati lucrui misto.

Eu ii urmaresc de vreo doi ani, nu mai stiu cum i-am descoperit, dar nu i-am mai lasat din momentul respectiv.

2.       Fain si simplu( Mihai Morar)

Mihai Morar nu  a fost un om pe placul meu, insa dupa ce i-am descoperit podcastul, situatia s-a schimbat. Podcastul Fain si simplu te unge pur si simplu pe suflet. E un podcast care te relaxeaza, te emotioneaza , uneori poate te face sa plangi si te invata lucruri noi.

Invitatii lui Mihai sunt niste oameni extraordinari. In ceea ce il priveste pe Mihai, de cand s-a retras din televiziune, numai de bine.

Va recomand sa va uitati si nu o sa regretati.

3.       Un simplu podcast

Daca pur si simplu vreti sa vedeti ceva retard, fara sa va obositi mintea foarte mult, acest podcast este alegerea perfecta.

Pe Bordea sigur il stiti, insa il veti descoperi si pe Cortea. Fac o echipa minunata si super haioasa. Uneori dezbat si chestii serioase( mai rar) si au si invitati care mai de care precum Adrian Niculae( cine stie cunoaste) .

4.       DA BRAVO!(Mihai Bobonete)

Cine nu-l stie pe Mihai Bobonete ? Sunt sigura ca multi dintre voi il stiti fie din serialul LAS FIERBINTI , fie din show-urile sale de stand-up.

Vreti sa radeti, dar sa si aflati lucruri interesante despre invitati si sa va ocupati timpul cand va plictisiti sau cand faceti treaba, incercati acest podcast.

Nu o sa va para rau.

 

5.       MCN PODCAST( Micutzu)

Nu , nu este un podcast in care razi NON-STOP, asa cum a-i face cand te duci la stand-up la Micutzu. Este un podcast serios, cu oameni interesanti, despre viata si despre ce poti invata. Aici o sa-l descoperiti pe Cosmin Nedelcu si partea lui mai sensibila.

6.       SOMNCAST- Un podcast de adormit oamenii mari cu Raul Gheba și Costel Bojog.

Vrei sa adormi ? Inceara sa asculti Somncast si 100 % adormi rapid si sigur. Eu am probleme cu somnul si am auzit ca Costel si Raul au un podcast in care discuta random things am zis sa fac o incercare.

A functionat :D. Mai pe scurt baietii astia doi dezbat subiecte total random in fiecare editie,imaginandu-si diverser lucruri, care intr-un final nu au concluzie anume, insa tu ca si ascultator de pierzi in povestirea lor, incepi sa-ti imaginezi si adormi .

Daca nu ma credeti, va provoc sa incercati. Un alt avantaj este acela ca le poti reasculta, pentru ca adormind, nu iti mai aduci aminte multe

7.       Mind architect

Este un podcast despre neurostiinta ,  psihologie si dezvoltare personala, insa pe intelesul tuturor. El a fost creat in 2019 de catre Paul Olteanu, Tudor Stoica, Anca Anghel și Dorin Boabeș

 Aici putem invata cum functioneaza creierul , cum putem sa ne imbunatatim calitatea vietii, sa ne cunoastem mai  bine pe noi si cum putem avea relatii mai bune cu oamenii din jurul nostru.

Recomandarea mea este aceea de a va aloca timp sa ascultati acest podcast, nu trebuie sa-l  lasati doar ca sunet pe fundal. Este important sa ramaneti si cu informatii de pe urma lui.


Voi aveti un podcast preferat? 


 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.