Valea Zimbrilor Arinis

Hello all,

Anul acesta am descoperit Rezervatia Valea Zimbrilor din localitatea Acris si mi-a placut tare mult. 
Se afla la o distanta de 1 ora jumate de Brasov si este un loc unde ai posibilitatea sa te relaxezi si sa iti incarci bateriile. Aceasta a fost infiintata in 2008,  se intinde pe o suprafata de 10 ha, facand  dintr-un  proiect de dezvoltare turistică al zonei. 
Noi am ajuns la pranz cand animalele deja mancasera si se pregateau de odihna, insa am fost totusi norocosi si ne-am bucurat de ele.

Peisajul si linistea au fost primele lucruri care mi-au captat atentia.

Primii care ne-au intampinat au fost domnul Cerb, doamna Caprioara si puiul lor, foarte simpatici de fel .



Mai departe am dat de niste reni draguti care erau putin agitati, asa ca singurul pe care l-am prins in poza este tata ren, care se odihnea. 


Am ajuns si la zimbri si am avut norocul sa vad cinci dintre ei . Probabil restul dormeau sau erau la plimbare. Nu stiu daca stiti insa zimbri sunt pe cale de disparitie. In lume traiesc aproximativ 5924 de zimbri insa numai 3310 sunt in libertate sau in semi-liberate. In Romania in acest moment sunt 5 rezervatii de zimbri, care au ca scop reintregarea acestor in natura. 



Pe langa aceste exemplare absolut adorabile, puteti sa vedeti si caprite si pauni . Dupa ce vezi toate animalele, ai parte si de o super priveliste a naturii in toata frumusetea ei , un plus il aduce si raul care curge in preajma rezervatiei. Daca ma intrebati pe mine, este locul ideal unde poti sa meditezi. 




La final am prins si o ploaie marunta, marunta care m-a bucurat foarte mult.
Per total experienta a fost una super relaxanta si recomand sa va duceti sa faceti o vizita. Biletul costa 10 lei, o suma mica din punctul meu de vedere, nu de alta dar si anii stransi de pe urma biletelor contribuie la pastrarea si dezvoltarea acestei rezervatii. 
Voi ati vizitat acest loc ? 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.