Ritualul de ingrijire al pielii in trei pasi cu Barnangen


Barnangen este un brand suedez  ce a fost infiintat in anul 1868 si  isi doreste sa ofere clientilor sai  o ingirjire echilibrata  pentru o piele frumos echilibrata.  Ei isi doresc ca produsele lor sa fie Lagom. 

Ca sa intelegeti mai bine, pentru suedezi Lagom  este o filosofie de viata  si se traduce prin : nu prea mult, nu prea putin, cantitatea corecta care duce la echilibru in orice arie a zilei de zi cu zi. Mai mult decat atat lagom este secretul care explica o viata bazata pe social awarness, moderatie si sustenabilitate.

Produsele create de acestia au in componenta  lor 95 % ingrediente de origine naturala si asa cum le descriu si ei sunt : 

  • Energizante dar si relaxante
  • Hranitoare dar si racoritoare
  • Hidrantante dar si persistente
  • Intensive dar si discrete

Pielea  este cel mai mare organ al nostru si asa cum avem  grija de interiorul nostru, este obligatoriu sa avem grija si de exterior. Recunosc ca sunt destul de lenesa cand vine vorba de un ritual de ingrijre complet al pielii si am perioade cand utilizez creme de corp , unturi de corp sau scruburi si am perioade cand pur si simpu nu dau importanta 

Nu este tocmai recomandat sa uiti de pielea ta si tinand cont ca am primit acest set de la Barnangen prin intermediul celor de BuzzStore m-am provocat pe mine sa imi fac un ritual zilnic de ingrijire si sa vad exact care sunt rezultate. Setul pe care l-am primit contine : 

  • Crema de dus Oil Intense cu ulei de trandafir salbatic
  • Lotiune de corp Oil Intense
  • Balsam de corp Oil Intense 

Am multe produse de ingrjire a pielii acasa, unele care imi plac mai mult, unele care imi plac mai putin. Cand imi achizitionez un produs de acest gen imi doresc sa : intre repede  in piele, sa ramana pielea catifelata dupa aplicare, sa aiba un miros placut si persistent. 

Am testat timp de trei saptamani cele trei produse pentru a vedea daca exista o diferenta sau nu. Foarte important de mentionat este si faptul ca nu am apucat sa utilizez cele trei produse zilnic, pentru ca da, uneori imi era lene sa aplic si crema si untul de corp :D . V-am spus sunt lenesa :).

Ceea ce este foarte important de mentionat este ca cele trei produse au in componenta lor Ulei de trandafir salbatic si 7 % crema protectoare Cold Cream care sunt concepute pentru pielea foarte uscata, principalul lor scop fiind acelea de a oferi hidratare si catifelare. Mai mult decat atat datorita acestor ingrediente aceste produse protejeaza echilibrul natural al pielii.

Cel mai mult imi place Balsamul de corp Oil Intense care pur si simplu se topeste pe piele se absoarbe repede si  aceasta ramane super hidratata. Este exact ceea ce imi doresc de la un balsam de corp si in combinatie cu lotiunea de corp si crema de dus rezultatul este peste asteptari.

Produsele se gasesc atat in online in magazine precum Emag, Notino sau Elefant, insa le puteti gasi si in hypermarket-uri. Pretul mediu al acestor produse este de 30 de ron , insa se renteaza avand in vedere calitatea, cantitatea si eficenta pe care o au.

Voi ati incercat produsele celor de la Barnangen ? 





 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.