Supa crema de mazare super rapida

 Hello all,


Eu sunt innebunita dupa supele creme, si una dintre ele este supa crema de mazare. De fiecare data cand sunt in bucatarie incerc sa fac cat mai repede mancarea pentru a ma bucura de cat mai mult timp liber cu sotul meu.  Supa crema de mazare este super consistenta, are multe vitamine si o culoare minunata( este vorba de verde, multi fug de mancarea care este verde, insa eu nu :)) ).

Durata de preparare este de aproximativ 40 de min si se prepara foarte usor. 

Ingrediente:

1 kg de mazare congelata

3 cartofi potriviti

3 morcovi potriviti

o telina 

un sfert de radacina de patrunjel

2 cepe 

parmezan

Pasul 1  

Punem la fiert  intr-o oala sub presiune( timpul de gatire 10 min ) sau intr-o oala normala : morcovii, telina, radacina de patrunjel si cele doua cepe.Supa rezultata din aceasta fierbere o vom folosi pentru subtierea supei finale.

In paralel punem la fiert mazare si cartofii. Pentru o fierbere mai rapida, recomand sa taiati cartofii in sferturi. 

Pasul 2 

Scurgem apa in care am fiert cartofii si mazarea. Adaugam in oala peste cartofi si mazare ,  morcovii fierti, cepele, telina si radacina de patrunjel. Adaugam  treptat supa de legume obtinuta mai devreme peste continut  si incepem sa blenduim pana ajungem la consistenta dorita. Adaugam sare dupa gust si daca doriti o consistenta mai cremoasa puteti adauga smantana lichida, unt sau lapte. 

Pasul 3

Dupa ce obtineti supa, pentru extra gust puteti adauga parmesan si va garantez ca e super bun.

Eu mananc si mai picant, asa ca mi-am pus si seminte de piri piri.

Pofta buna !




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.