Gene lungi in 30 de secunde

 Hello all,

Astazi vreau sa vorbim despre gene si cum putem sa le facem sa arate mai bine. Varianta cea mai simpla pe care o utilizeaza majoritatea fetelor sunt genele false. Mi-am pus si eu acum foarte mult timp cand, cand am avut un sir de evenimente la rand, insa nu sunt pentru mine. Trebuie sa ai grija de ele, sa le periezi, sa ai grija cum dormi si mai stiu eu cate alte reguli importante. Aceasta varianta este un mare nu pentru mine. Exista si varianta in care te-a inzestrat mama natura cu niste super gene lungi si curbate si ai rezolvat problema. Ei bine nu am avut noroc nici din acest punct de vedere. 

Sunt cel mai ghinionist om de pe planeta la capitolul gene, sunt mici si scurte si necurbate. Sunt sigura ca nu sunt singura in aceasta situatie si sunt foarte bucuroasa sa anunt ca am gasit un prieten de nadejde in noua masca Legendary Lenghts de la Avon. 

Primul lucru care m-a atras la acest produs, a fost modul de prezentare. Vine intr-un tub roz prafuit si are un capac auriu la fel de simpatic.  Nu sunt o persoana care se machiaza excesiv, insa imi place sa ofer un volum ochilor mei, care sunt si ei destul de mici. 

Pentru a evidentia ochii, intr-un machiaj rapid facut pe fuga am nevoie de un rimmel si de un tus de ochi. Am tot testat aceasta mascara de cand am primit-o sa vad ce poate face si cum poate face. Inca de la prima aplicare pe gene, acestea se despart frumos si ies in evidenta. Pensula este una foarte usor de manevrat si ajunge in fiecare colt al ochiului  fara mare efort si foarte rapid. Datorita acestei pensule, in momentul aplicarii, genele sunt vizibil mai lungi cu pana la 50 % si au un super volum, lucru care m-a determinat sa  am un produs nou preferat. Inca un aspect foarte important de mentionat, este acela ca rezista toata ziua, nu se intinde si nu ustura atunci cand il aplici. In momentul in care te demachiezi, se ia usor si pielea nu este iritata. Sumarizand cele spuse mai sus, este un produs super ok, la un pret accesibil, ce iti ofera un aspect natural, fara sa incarce genele. L-am utilizat zilnic in ultima luna si nu vreau momentan sa folosesc un alt produs, imi place tare mult. 

Voi ati incercat acest produs? 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.