Mancare buna, ca la tara

 Hello all,


Sunt innebunita dupa tot ce este bun si comestibil, adica tot ceea ce inseamna mancare( cu limita, evident).

Mereu caut sa gasesc produse care sa-mi aduca aminte de gustul copilariei, de vacantele de la tara si mancarea facuta de bunici. Din categoria aceasta face parte si gama de produse Bio ale brandului Covalact. Intotdeauna ma incanta super mult campaniile de acest gen, campanii in care trebuie sa testezi produsul si sa-l folosesti si intru-un mod creativ pentru a crea mancaruri delicioase.Gama Bio Covalact de tara contine o selectie variata de produse : 


  • BIO Branza Fagaras Covalact de Tara
  • BIO Branzica de casa Covalact de Tara:
  • BIO Iaurt Covalact de Tara 
  • BIO Lactate Traditionale de Baut(#Sana BIO, #Chefir BIO
  • Telemea de vaca Bio 350g
  • Lapte BIO 3,7% grasime 1L
  • Unt BIO Covalact de Tara
Toate sunt super delicioase, insa preferatele mele sunt : telemeaua de vaca, laptele , bio branzica de casa si untul. 

Favorita numarul 1 este telemeaua de vaca care este facuta 100 % din lapte ecologic care este lasata la maturat timp de 45 de zile. Are o textura cremoasa  si o aroma  " ca la tara ". Prefer sa o mananc de dimineata, facand parte dintr-un mic dejun copios compus din doua oua ochiuri care se combina perfect cu telemeaua, o bucata mica de sunca de tara, o ceapa verde sanatoasa, cateva ridichii, un ardei si doua felii de paine prajita.  


Pe locul 2 este laptele care nelipsit din rutina mea zilnica, fiind folosit 100 % pentru a-mi face cafeaua de dimineata. Acest lapte are 3,7 % grasime si  provine de la producatori certificati ecologic. Completeza perfect gustul cafelei.


Pe locul 3, este un produs care m-a surprins placut si m-am indragosti pe loc de el. Este vorba de Branzica de casa Covalact de Tara. Imi place tare mult ca se regaseste sub forma unor bulgarasi de branza tare simpatici si de dimensiuni simpatice. Combinatia perfecta este compusa dintr-o felie de paine prajita, doua linguri de branzica, cativa fulgi de chili si putin ceapa. Rezultatul este unul care iti bucura papilele gustative.Din pacate nu am poza, pentru ca a fost atat de buna combinatia si m-am bucurati de moment, incat am uitat sa imortalizez produsul..

Pe locul 4, se regaseste untul care este un produs 100% natural, ecologic si este facut din smantana dulce si este cel mai satios si gras dintre produse.  In general un astfel de produs il folosesc cand vreau sa prepar ceva dulce si saptamana trecuta am facut un super salam de biscuiti. Este un produs usor de facut pentru care ai nevoie fix de 7 ingrediente  si 30 de min de preparare.

Per total produsele din Gama Covalact sunt foarte bune si cum am spus si mai sus imi aduc aminte de mancarea bunicii, de la tara. Raportul calitate pret este unul foarte bun si ingredientele sunt naturale.

Voi ati incercat aceste produse ? 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.