La ceaun

Hello people,

                Asta este prima mea postare si tinand cont ca am mers de curand la Brasov, vreau sa va povestesc de cel mai misto restaurant din zona. Se numeste La Ceaun si pentru mine a fost dragoste la prima vedere cand l-am descoperit anul trecut in centru vechi.

Mai pe scurt,  au cea mai buna mancare traditionala pe care au am mancat-o( nu sunt fan mancaruri traditionale romanesti) . Preturile sunt modice, servirea este rapida , personalul este foarte amabil si locul este foarte misto amenajat. 

                 Ca o prima recomandare va indemn  sa gustati ciorba de fasole in paine, ce vine  impreuna cu ceapa rosie ( iubesc ceapa :))) ). Este foarte aromata, cantitatea este suficienta incat sa te saturi si este super buna.


































                 Pe langa minunata ciorbita, gasiti si alte preparate la fel de bune . Va recomand  papanasii, galustele cu prune si bulzul . Am tot incercat papanasi insa, va spun sincer ca nu am gasit papanas mai bun, va puteti da seama din imaginea de mai jos cat de delicios poate arata si gustul este la fel de bun. Prietenul meu are o vorba " papanasul este o gogoasa supra evaluata" , dar despre acest papanas are numai vorbe bune.



Fotografia postată de Alexandra Iordache.
              In cazul in care sunteti vegetarieni, exista preparate si pentru voi precum :salata de vinete cu rosii, zacusca de casa la ceaun, fasole batuta,supe crema(telina , linte), o placinta super buna cu ciuperci(vezi foto de mai jos) ,etc.

Fotografia postată de Alexandra Iordache.
              V-as arata si mai multe preparate, insa daca ajungeti la Brasov, va las pe voi sa descoperiti si alte minunatii. Ii gasiti in Piata Sfatului si pe strada Michael Weiss.Stiu ca am mentionat si mai sus,insa personalul este super profi si foarte happy, o sa va simtiti ca acasa. Anul asta cand am fost la Brasov, am stat 4 nopti si in fiecare seara am mancat la ei.
               Recunosc cu mana pe inima, ca astept cu mare nerabdare urmatoarea vacanta ca sa trec pe la ei.Pentru a vedea un meniu mai detaliat puteti accesa site-ul lor: https://laceaun.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.