V.I.Poo

          Am primit acum o luna de la cei de la Buzz Store noul odorizant de toaleta de la AIRWICK Romania V.I.P.oo pentru a-l testa si am asteptat cu nerabdare acest colet. Sunt o persoana ce nu crede in minuni si am
fost tare curioasa daca functioneaza. Odorizantul se gasesre in magazine  in trei variante : Lavender Superstar cu miros de lavanda(favoritul meu), Lemon Idol cu miros de lamaie si Fresh Model.







          M-am pus pe testare si surpriza: efectul a fost cel dorit inca de la prima utilizare. L-am testat atat acasa cat si la munca si rezultatul a fost acelasi , un miros placut dupa ce iti termini treaba la toaleta.A ajuns vedeta la job si este il folosim atat eu cat si colegele mele , de cate ori este nevoie. 

Ce face V.I.Poo?

 Retine mirosurile neplacute in toaleta. 

Cum? 

V.I.Poo contine uleiuri esentiale si odata pulverizat in WC,  formeaza o pelicula la suprafata apei, ce neutralizeaza mirosurile neplacute si elibereaza un miros placut in aer. 

Cum se foloseste?

Agiti bine recipientul, pulverizezi de trei ori in apa din toaleta si poti sa folosesti linistit toaleta,cand o sa te ridici o sa ramana  un miros foarte placut si nu trebuie sa stai in baie "inca un pic " ca sa se duca mirosul .

Cate utilizari are ?

V.I.Poo promite 100 de utilizari, ceea ce mi se pare super ok, tinand cont si de pretul care il are in magazine. 

De ce sa folosesc V.I.Poo, tinand cont ca mai exista si alte odorizante ?

Celelate odorizante clasice se folosesc dupa utilizarea toaletei si nu anihileaza mirosurile neplacute, in schimb dupa folosirea V.I.Poo nu exista absolut nici un miros neplacut. Vorba aceea, miroase a floricele :)))!
          Din punctul meu de vedere isi merita banii, este eficent  si te poate scoate din situatii foarte neplacute. Mai mult decat atat sticluta e micuta si il poti cara lejer in geanta fara nici o problema. Va recomand sa-l testati si va garantez ca nu veti regreta. Din cate am vazut , il puteti gasi in hypermarketuri cat si online pe EMAG. In cazul in care l-ati incercat si voi, astept parerile voastre aici .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.