Aliatul meu in zilele foarte agitate

Hello,

Astazi vorbim despre zile aglomerate  la job si cum putem sa trecem cu bine peste ele. Jobul meu este unul foarte solicitant, mai ales in perioada noiembrie- decembrie si stresul este la limite maxime in aceasta perioada. Norocul meu a fost ca , anul acesta cei de la Buzz Store impreuma cu cei de la Polisano Pharmaceuticals mi-au trimis spre testare produsele din gama Linistress, mai exact o cutie de capsule Linistress si o cutie de capsule Linistress Duo. M-am tot gandit daca vreau sa le incerc, fiind o persoana destul de reticenta la astfel de produse. M-am informat in ceea ce priveste coomponeta acestora  si dupa ce am aflat ca sunt suplimente alimentare cu componente de origine vegetala am inceput sa le folosesc. Gama Linstress  se gaseste in doua variante: Linstress si Linistress Duo .





 Ce fac aceset produse ?

 Linsitress, care este si preferatul meu, are in componenta lui  extract de valeriana, extract de floarea-pasiunii, extract de roinita si extract de hamei,. Cele patru ingrediente isi  potenteaza reciproc proprietatile de calmare , avand rezultate foarte ok in ceea ce priveste  ameliorarea starilor de anxietate, iratibilitate si insomnie. Cum in luna decembrie la job volumul  de munca a fost imens si am alergat si dupa cadouri , am folosit aceste suplimente si au foarte ok si m-au ajutat foarte mult sa trec peste aceasta perioada cu bine. Am fost mult mai calma, nu m-am mai enervat la fel de mult. Dupa cum am mentionat si mai sus imi era putin frica sa iau aceste produse, in ideea ca imi vor induce somnul si o sa fiu somnoroasa la birou :))) , insa nu a fost asa. Totul a fost ok si starea mea a fost una echilibrata si fara dureri de cap.  Mai mult decat atat, am dat si colegelor de  la biroul blisterele  pe care le-am primit si am facut testarea simultan si efectele au fost asemnatoare. Ca si mod de utilizare, trebuie luat de maxim 3 ori pe zi si nu mai mult de o luna. Din acest motiv este recomandat in perioadele mai agitate.



Linistress Duo

Daca ai avut o zi stresata si esti foarte obosit , Linsitress Duo Plus este suplimentul ideal avand doua mari beneficii : relaxare dupa  activitatatea stresanta din timpul zilei  si un somn odihnitor pe parcusul noptii.Produsul are in compozitia sa melatonina, extract de roinita si extract de hamei, toate aceste ingrediente reusind sa confere  efecte sedative si miorelaxante sustinute de studii clinice in cazul tulburarilor  de somn de intensitate usoara si moderata, eliminand tensiunile psihice care impiedica instalarea unui somn  linistit si sanatos. Am testat si aceasta varianta pentru ca nu reusesc sa adorm usor seara si rezultatul este unul aproximativ multumitor. Inca nu reusesc sa adorm foarte devreme , insa nu ma mai trezesc  in timpul noptii , lucru pe care il facem mai mereu si ma trezeam super obosita a doua zi. Din momentul in care reusesc sa adorm, dorm si visez frumos si ma trezesc ok de dimineanta :) , exceptie facand noptile in care ma culc eu prea tarziu din motive foarte justificate ( Netflix ). Linistress Duo are in componenta sa 10 capsule de Linistress Duo/ Relaxare si 1o capsule de Linistress Duo Somn . Produsul trebuie administrat astfel:  1 capsula de Linsitress Duo/ Relaxare inainte de masa de seara si o capsula de Linistress Duo/Somn inainte de culcare.



Daca doriti mai multe informatii legate de aceste produse , puteti intra si pe site-ul celor de la Polisano Pharmacheuticals : https://polisanopharmaceuticals.ro/produs/linistress/.

In cazul in care le-ati testat si voi , astept parerile voastre despre aceste produse, mai mult decat atat, daca aveti intrebari nu ezitati sa ma intrebati.

Va doresc o seara frumoasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.