Gliss Purify & Prrotect -aliatul parului tau impotriva poluarii urbane

                   Am primit de la cei de la BUZZ Store , pentru testare, la sfarsitul lunii Noiembrie , noua gama Gliss Purify & Protect de la expertii Schwarzkopf. Suntem constienti ca exista poluare in jurul nostru,insa niciodata nu ne-am gandit ca si parul nostru are de suferit din cauza factorilor poluanti si a razelor ultraviolete , care in timp ne ataca parul, ne lasa scalpul uscat si firele de par se subtiaza. Schwarzkopf s-a gandit la acest aspect si au scos gama mentionata mai sus pentru a repara si pentru a preveni efectele nocive ale poluarii. Gama Gliss Purify and protect are la baza o formula ultra usoara compusa din extract de seminte de Moringa si serul cu keratina  care ajuta la crearea unui strat de protectie impotriva prafului din aerul poluat. Mai mult decat atat produsul nu contine siliconi si coloranti . Gama este compusa din sampon si balsam si fac echipa buna impreuna. 




Fotografia postată de Alex Alexandra.

                    Am fost incantata de aceasta campanie pentru ca parul meu a fost nemultumit de sampoanele folosite in ultima perioada si chiar ma gandeam ce sampon sa mai achizitionez ( in general imi schimb samponul la trei luni). Ca sa va explic de la bun inceput cum este parul meu : blond, se ingrasa repede si in ciuda faptului ca l-am tuns varfurle se deterioreaza super repede si este vizibil subtiat . Am inceput sa testez cele doua produse  de cand le-am primit si am ramas placut surprinsa inca de la prima utilizare. In primul rand samponul spala super bine si dupa clatire l-am simtit super ok ( nu mi s-a parut necuratat, cum mi s-a intamplat la alte sampoane :() si dupa aplicarea balsamului s-a descurcat super usor. Dupa acest proces mi-am uscat parul si am fost placut surprinsa de aspectul lui , lucios si cu volum . Nu m-am asteptat la volum in parul meu  , lucru pe care mi-l doresc de fiecare data . Fiind incantata de prima utilizare a produsului am continuat sa testez, pentru ca de multe ori mi se intampla ca la prima utilizare sa fie totul roz si dupa sa o luam de la capat probleme clasice . Ei bine, aceasta gama nu m-a dezamagit , dupa fiecare spalare parul meu are volum , e vizibil mai sanatos, firul de par se simte mai puternic si un aspect in plus in cazul meu mi se ingrasa mai greu(inainte il spalam la doua zile, acum il spal la trei zile). E o gama foarte misto si va recomand sa-l incercati eu cu singuranta il voi recumpara pentru ca m-a ajutat super mut. Va las aici poze cu parul meu pentru a vedea si voi efectele Gliss Purify & Protect. 






Voi ati incercat acest produs ? Daca da , astept pareri si impresii de la voi.

Va doresc o seara frumoasa !




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.