Retete rapide si usor de facut : Fetucine cu ciuperci, carne de curcan si sos de soia

Hello,

          Dragii mei, nu stiu cum sunteti voi, insa eu in fiecare duminica fac doua feluri de mancare pentru a avea pentru urmatoarea saptamana. Ce-i drept uneori mie super lene sa gatesc ceva ce prespune timp indelungat de pregatire a ingredientelor si incerc sa gasesc retete rapide si usor de facut. In anul 2019 mi-am propus sa impartasesc cu voi retele pe care le descopar si eu saptamanal si o sa va impartasesc si voua modalitatea in care le puteti face. Voi incerca pe cat de mult  posibil ca in fiecare saptamana sa va prezint o reteta. Toate retetele ce urmeaza sa le postez sunt testate :D, so don't be afraid to test it :D.
   Reteta de astazi este una cu paste : Fetucine cu ciuperci, carne de curcan si sos de soia . 

Ingrediente :

  • 1 kilogram de ciuperci;
  • 250 de grame de piept de curcan(carnea poate fi inlocuita si cu pui , vita sau porc);
  • 3 catei de usturoi;
  • 5 rosii uscate;
  • o punga de fetucine ;
  • sos de soia;
  • sare si piper;
  • ulei 

Mod de prepare:

  • Calim intr-o tigaie usturoiul tocat marunt si rosile uscate;
  • Adaugam si bucatelele de curcan si le gatim  pana se albesc 
  • Adaugam ciupercile  peste curcan, usturoi si rosii, le amestecam , le  acoperim cu capacul  si le sotam  pana se micsoreaza ;

  • Intre timp punem pastele la fiert intr-o oala cu apa fierbinte;
  • Dupa ce s-au fiert bine pastele, le scurgem de apa;
  • Luam o oala mare si amestecam fetucinele cu ciupercile si curcanul facute mai devreme;
  • Adaugam sos de soia, sare si piper dupa gust.
Rezultatul este cel de jos si cu siguranta voi mai face aceasta reteta !





          Este o reteta usoara, preparea dureaza maxim 30 de minute si rezultatul este unul delicios si consistent. Conform cantitatilor de mai sus vor iesi 6 portii, numai bune de luat la munca in timpul saptamanii. Eu initial am vrut sa fac reteta cu   paste de orez, insa nu am gasit si astfel am apelat la fetucine.Daca sunteti fani paste si fani soia, aceasta reteta o sa va placa cu siguranta. 

         Pofta buna !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inspiratie pentru cadourile de Craciun

Aliatul meu in zilele foarte agitate

Cum sa-ti petreci timpul liber cand stai in casa.